Home / Blog / Cunniscenza di a Batteria / XR rumore chì Apple hà sviluppatu un dispositivu XR wearable o equipatu cù un display OLED.

XR rumore chì Apple hà sviluppatu un dispositivu XR wearable o equipatu cù un display OLED.

24 dic, 2021

By hoppt

batterie xr

Sicondu i rapporti di i media, Apple hè previstu di liberà u so primu dispositivu di realtà aumentata (AR) o di realtà virtuale (VR) in 2022 o 2023. A maiò parte di i fornituri ponu esse situati in Taiwan, cum'è TSMC, Largan, Yecheng è Pegatron. Apple pò aduprà a so pianta sperimentale in Taiwan per cuncepisce stu microdisplay. L'industria aspetta chì i casi d'usu attraenti d'Apple portanu à u decollo di u mercatu di a realtà estesa (XR). L'annunziu di u dispositivu Apple è i rapporti riguardanti a tecnulugia XR di u dispusitivu (AR, VR, o MR) ùn sò micca stati cunfirmati. Ma Apple hà aghjustatu applicazioni AR in l'iPhone è l'iPad è hà lanciatu a piattaforma ARKit per i sviluppatori per creà applicazioni AR. In u futuru, Apple pò sviluppà un dispositivu XR wearable, generà sinergia cù l'iPhone è l'iPad, è espansione gradualmente l'AR da l'applicazioni cummerciale à l'applicazioni di i cunsumatori.

Sicondu i media coreani, Apple hà annunziatu u 18 di nuvembre chì hà sviluppatu un dispositivu XR chì include un "display OLED". OLED (OLED on Silicon, OLED on Silicon) hè una visualizazione chì implementa OLED dopu a creazione di pixel è drivers nantu à un sustrato di wafer di siliciu. A causa di a tecnulugia di i semiconduttori, a guida ultra-precisione pò esse realizata, installendu più pixel. A risoluzione tipica di a visualizazione hè centinaie di pixel per inch (PPI). In cuntrastu, OLEDoS pò ghjunghje sin'à millaie di pixel per inch PPI. Siccomu i dispositi XR si vedenu vicinu à l'ochju, anu da sustene l'alta risoluzione. Apple si prepara à installà un display OLED d'alta risoluzione cù un PPI altu.

Imagine conceptuale di l'auriculare Apple (fonte di stampa: Internet)

Apple hà ancu pensatu à aduprà sensori TOF in i so dispositi XR. TOF hè un sensoru chì pò misurà a distanza è a forma di l'ughjettu misuratu. Hè essenziale per realizà a realtà virtuale (VR) è a realtà aumentata (AR).

Hè capitu chì Apple travaglia cù Sony, LG Display è LG Innotek per prumove a ricerca è u sviluppu di cumpunenti core. Hè capitu chì u compitu di sviluppu hè in corso; piuttostu cà solu a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia, a pussibilità di a so cummercializazione hè assai alta. Sicondu Bloomberg News, Apple pensa à lancià i dispositi XR in a seconda mità di l'annu prossimu.

Samsung hè ancu focu annantu à i dispositi XR di prossima generazione. Samsung Electronics hà investitu in u sviluppu di lenti "DigiLens" per lenti intelligenti. Ancu s'ellu ùn hà micca divulgatu l'ammontu di l'investimentu, hè previstu di esse un pruduttu di tippu di vetru cù una schermu infusa cù una lente unica. Samsung Electro-Mechanics hà ancu participatu à l'investimentu di DigiLens.

Sfide chì Apple affronta in a fabricazione di dispositivi XR portabili.

I dispositi AR o VR portabili includenu trè cumpunenti funziunali: visualizazione è presentazione, mecanismu di sensazione è calculu.

U disignu di l'apparizione di i dispositi purtati deve cunsiderà prublemi cunnessi cum'è cunfortu è accettabilità, cum'è u pesu è a dimensione di u dispusitivu. L'applicazioni XR più vicinu à u mondu virtuale generalmente necessitanu più putenza di calculu per generà oggetti virtuali, cusì u so rendimentu di l'informatica core deve esse più altu, purtendu à un cunsumu di energia più grande.

Inoltre, a dissipazione di u calore è e batterie interne XR limitanu ancu u disignu tecnicu. Queste restrizioni si applicanu ancu à i dispositi AR vicinu à u mondu reale. A durata di a bateria XR di Microsoft HoloLens 2 (566g) hè solu 2-3 ore. A cunnessione di i dispositi wearable (tethering) à risorse informatiche esterne (cum'è smartphones o urdinatori persunali) o fonti di energia pò esse aduprate cum'è una suluzione, ma questu limitarà a mobilità di i dispositi wearable.

In quantu à u mecanismu di sensazione, quandu a maiò parte di i dispositi VR realizanu l'interazzione umanu-urdinatore, a so precisione si basa principalmente nantu à u controller in e so mani, in particulare in i ghjoculi, induve a funzione di seguimentu di u muvimentu dipende da u dispusitivu di misurazione inerziale (IMU). I dispositi AR utilizanu interfacce d'utilizatori à manu libera, cum'è u ricunniscenza di voce naturale è u cuntrollu di sensazione di gestu. Dispositivi high-end, cum'è Microsoft HoloLens, furnisce ancu a visione di a macchina è e funzioni di sensazione di a prufundità 3D, chì sò ancu spazii chì Microsoft hè stata bè da quandu Xbox hà lanciatu Kinect.

Comparatu cù i dispositi AR wearable, pò esse più faciule per creà interfacce d'utilizatori è visualizà presentazioni nantu à i dispositi VR perchè ci hè menu bisognu di cunsiderà u mondu esternu o l'influenza di a luce ambientale. U controller di manu pò ancu esse più accessibile per sviluppà cà l'interfaccia omu-macchina quandu a manu nuda. I cuntrolli portatili ponu utilizà l'IMU, ma u cuntrollu di sensazione di gestu è a sensazione di prufundità 3D si basanu in tecnulugia ottica avanzata è algoritmi di visione, vale à dì, a visione di a macchina.

U dispusitivu VR deve esse schermu per impedisce chì l'ambienti di u mondu reale affettanu a visualizazione. I display VR ponu esse display di cristalli liquidi LTPS TFT, display LTPS AMOLED cù costu più bassu è più fornitori, o display OLED (micro OLED) emergenti basati in silicone. Hè costu-efficace per utilizà una sola visualizazione (per l'ochji di manca è di diritta), grande quant'è una pantalla di telefuninu mobile da 5 inch à 6 inch. In ogni casu, u disignu di dual-monitor (occhi di manca è di diritta separati) furnisce un megghiu regolazione di a distanza interpupillare (IPD) è l'angolo di vista (FOV).

Inoltre, datu chì l'utilizatori cuntinueghjanu à fighjà l'animazioni generate da l'urdinatore, a bassa latenza (imaghjini lisci, prevenzione di sfocatura) è alta risoluzione (eliminazione di l'effettu di a porta di u screnu) sò l'indicazione di sviluppu per i display. L'ottica di visualizazione di u dispusitivu VR hè un ughjettu intermediu trà u spettaculu è l'ochji di l'utilizatori. Dunque, u spessore (fattore di forma di u dispusitivu) hè ridutta è eccellente per i disinni ottici cum'è a lente Fresnel. L'effettu di visualizazione pò esse sfida.

In quantu à i display AR, a maiò parte di elli sò microdisplays basati in siliciu. I tecnulugii di visualizazione includenu cristalli liquidi nantu à u siliciu (LCOS), u processu di luce digitale (DLP) o un dispositivu di specchiu digitale (DMD), scansione di raggi laser (LBS), micro OLED à base di siliciu è micro-LED à base di siliciu (micro-LED on). siliciu). Per resiste à l'interferenza di a luce ambientale intensa, a visualizazione AR deve avè una luminosità alta più altu di 10Knits (cunsiderendu a perdita dopu a guida d'onda, 100Knits hè più ideale). Ancu s'ellu hè una emissione di luce passiva, LCOS, DLP è LBS ponu aumentà a luminosità rinfurzendu a fonte di luce (cum'è un laser).

Per quessa, a ghjente pò preferite usà micro LEDs paragunatu à micro OLEDs. Ma in quantu à a culurizazione è a fabricazione, a tecnulugia micro-LED ùn hè micca matura cum'è a tecnulugia micro OLED. Pò aduprà a tecnulugia WOLED (filtru di culore RGB per a luce bianca) per fà micro OLED chì emettono luce RGB. Tuttavia, ùn ci hè micca un metudu simplice per a produzzione di micro LED. I piani potenziali includenu a cunversione di u culore di Plessey Quantum Dot (QD) (in cullaburazione cù Nanoco), a pila RGB cuncepita Quantum Photon Imager (QPI) di Ostendo, è X-cube di JBD (una cumminazione di trè chip RGB).

Se i dispositi Apple sò basati nantu à u metudu video see-through (VST), Apple pò utilizà a tecnulugia OLED micro matura. Se u dispositivu Apple hè basatu annantu à l'approcciu direttu di u see-through (otticu see-through, OST), ùn pò micca evitari l'interferenza di luce ambientale sustanziale, è a luminosità di u micro OLED pò esse limitata. A maiò parte di i dispositi AR face u stessu prublema di interferenza, chì pò esse perchè Microsoft HoloLens 2 hà sceltu LBS invece di micro OLED.

I cumpunenti ottici (cum'è a guida d'onda o a lente di Fresnel) necessarii per u disignu di un microdisplay ùn sò micca necessariamente più simplici chè a creazione di un microdisplay. S'ellu hè basatu annantu à u metudu VST, Apple pò aduprà u disignu otticu in stile pancake (cumbinazione) per ottene una varietà di micro-display è dispositivi ottici. Basatu nantu à u metudu OST, pudete sceglie u disignu visuale di a guida d'onda o di u bagnu d'uccelli. U vantaghju di u disignu otticu di guida d'onda hè chì u so fattore di forma hè più sottile è più chjucu. Tuttavia, l'ottica di guida d'onda anu un rendimentu di rotazione otticu debule per i microdisplays è sò accumpagnati da altri prublemi cum'è distorsione, uniformità, qualità di culore è cuntrastu. L'elementu otticu diffrattivu (DOE), l'elementu otticu olograficu (HOE), è l'elementu otticu riflettente (ROE) sò i metudi principali di cuncepimentu visuale di guida d'onda. Apple hà acquistatu Akonia Holographics in 2018 per ottene u so sapè otticu.

vicinu_biancu
chiudi

Scrivite a dumanda quì

rispondi in 6 ore, ogni dumanda hè benvenuta!