Home / Blog / Ricerche nantu à e Tendenze di Sviluppu di i Veiculi Subacquei Autònumi di Mare Profondu (AUV)

Ricerche nantu à e Tendenze di Sviluppu di i Veiculi Subacquei Autònumi di Mare Profondu (AUV)

24 Nov, 2023

By hoppt

REMUS 6000

Siccomu i paesi in u mondu cuncentranu sempre più nantu à i diritti è l'interessi marittimi, l'equipaggiu navali, cumpresi i dispositi anti-sottomarini è anti-mine, hè statu evoluzione versu a mudernizazione, l'efficienza di u costu è a riduzzione di vittime. In cunseguenza, i sistemi di cummattimentu senza pilotu sottumarini sò diventati un puntu focu di a ricerca di l'equipaggiu militare in u mondu, estendendu in l'applicazioni in u mare profundo. L'AUV di u mare profondu, chì operanu in acque profonde à alta pressione cù terreni cumplessi è ambienti idrologici, sò emersi cum'è un tema caldu in questu campu per via di a necessità di scopre in numerose tecnulugia chjave.

L'AUV d'acqua profonda differisce significativamente da l'AUV d'acqua bassa in quantu à u disignu è l'usu. Considerazioni strutturali includenu a resistenza di pressione è a deformazione potenziale chì porta à risichi di fuga. I prublemi di equilibriu sorgenu cù a densità di l'acqua cambiante à a prufundità crescente, chì affettanu a galleggiabilità è necessitanu un disignu attentu per l'aghjustamenti di a flotabilità. I sfidi di navigazione includenu l'incapacità di utilizà i metudi tradiziunali per a calibrazione di sistemi di navigazione inerziali in AUV di mare profondu, chì necessitanu suluzioni innovatori.

Statu attuale è e caratteristiche di l'AUV di u mare profondu

  1. Sviluppu Globale Cù l'avanzamentu di e tecnulugia di l'ingegneria di l'oceanu, e tecnulugie chjave in l'AUV di u mare profondu anu vistu avanzamenti significativi. Parechji paesi sviluppanu AUV di mare profondu per scopi militari è civili, cù più di una decina di tipi in u mondu. Esempi notevoli includenu u Gruppu ECA di Francia, l'Hydroid di l'USA è a serie HUGIN di Norvegia, frà altri. A Cina hè ancu attivamente ricerca in stu duminiu, ricunnosce l'impurtanza crescente è l'applicazione larga di l'AUV di u mare.
  2. Modelli specifichi è e so capacità
    • REMUS 6000: Un AUV di u mare profondu da Hydroid capace di operare à prufundità finu à 6000 m, equipatu di sensori per a misurazione di e proprietà di l'acqua è di cartografia di i fondali marini.
    • Bluefin-21: Un AUV altamente modulare da Tuna Robotics, USA, adattatu per diverse missioni cumpresi sondaggi, contromisure di mine, è esplorazione archeologica.

Bluefin-21

    • Serie HUGIN: AUV norvegesi cunnisciuti per a so grande capacità è a tecnulugia di sensori avanzata, utilizata principarmenti per a contramisura di mine è a valutazione ambientale rapida.

    • AUV di classe Explorer: Sviluppatu da l'ISE di u Canada, questi sò AUV versatili cù una prufundità massima di 3000 m è una gamma di capacità di carichi utili.

Explorer AUV riciclamentu

    • CR-2 Deep-Sea AUV: Un mudellu cinese cuncepitu per i risorsi sottumarini è l'indagine ambientale, capace di operare à 6000 m di prufundità.

CR-2

    • Poseidon 6000 Deep-Sea AUV: L'AUV di a Cina per a ricerca è u salvataggio in mare profondu, equipatu di arrays sonar avanzati è altre tecnulugia di rilevazione.

Poseidon 6000 riciclamentu

Tecnulugie Chjave in u Sviluppu AUV in Deep Sea

  1. Tecnulugia di l'energia è l'energia: L'alta densità di energia, a sicurità è a facilità di mantenimentu sò cruciali, cù e batterie di lithium-ion chì sò largamente usate.
  2. Tecnulugie di Navigazione è Posizionamentu: Cumminendu a navigazione inerziale cù velocimetri Doppler è altri aiuti per ottene una alta precisione.
  3. Tecnulugia di cumunicazione sottumarina: A ricerca si focalizeghja nantu à a migliurà i tassi di trasmissione è l'affidabilità malgradu e cundizioni sottumarine sfida.
  4. Tecnulugie di cuntrollu di u travagliu autonomu: Implica una pianificazione intelligente è operazioni adattative, cruciali per u successu di a missione.

Tendenze future in AUV di mare profondo

U sviluppu di l'AUV di u mare prufonda hè in tendenza à a miniaturizazione, intelligenza, implementazione rapida è reattività. L'evoluzione implica trè fasi: maestru di e tecnulugii di navigazione in mare profondu, sviluppu di tecnulugia di carichi utili è tattiche operative, è ottimisazione di l'AUV per operazioni subacquee versatili, efficienti è affidabili.

vicinu_biancu
chiudi

Scrivite a dumanda quì

rispondi in 6 ore, ogni dumanda hè benvenuta!