Home / Blog / industria News / L'industria di e batterie d'Europa: una dicada di decadenza è a strada per a rinascita

L'industria di e batterie d'Europa: una dicada di decadenza è a strada per a rinascita

27 Nov, 2023

By hoppt

"L'automobile hè stata inventata in Europa, è crede chì deve esse trasfurmata quì". - Queste parolle di Maroš Šefčovič, un puliticu slovacu è vicepresidentu di a Cummissione Europea rispunsevuli di l'Unione di l'Energia, incarnanu un sentimentu significativu in u paisaghju industriale di l'Europa.

Se e batterie europee ghjunghjenu mai a leadership globale, u nome di Šefčovič serà senza dubbitu impressu in a storia. Hà guidatu a furmazione di l'Alleanza Europea di Batterie (EBA), chì hà iniziatu u rejuvenimentu di u settore di e batterie di l'energia in Europa.

In u 2017, in un summit in Bruxelles nantu à u sviluppu di l'industria di e batterie, Šefčovič hà prupostu a furmazione di l'EBA, una mossa chì hà riunitu a forza cullettiva è a determinazione di l'UE.

"Perchè era 2017 pivotal? Perchè era stabilisce l'EBA cusì cruciale per l'UE?" A risposta si trova in a frasa di apertura di stu articulu: l'Europa ùn vole micca perde u mercatu "lucrativu" di i veiculi d'energia nova.

In 2017, i trè più grandi fornitori di batterie di u mondu eranu BYD, Panasonic da u Giappone, è CATL da a Cina - tutte e cumpagnie asiatiche. L'immensa pressione da i fabricatori asiatichi hà lasciatu l'Europa in una situazione terribile in l'industria di e batterie, senza praticamente nunda di mostrà per sè stessu.

L'industria di l'automobile, nata in Auropa, era in un puntu induve l'inazione significava lascià e strade glubale esse duminate da i veiculi micca cunnessi à l'Europa.

A crisa era particularmente severa quandu si cunsiderà u rolu di pioniere di l'Europa in l'industria di l'automobile. Tuttavia, a regione si ritrova significativamente daretu à u sviluppu è a produzzione di batterie di putenza.

A gravità di a situazione

In u 2008, quandu u cuncettu di nova energia hà cuminciatu à emerge, è intornu à u 2014, quandu i veiculi d'energia nova cuminciaru a so "splosione" iniziale, l'Europa era guasi cumplettamente assente da a scena.

In u 2015, a dominanza di e cumpagnie cinesi, giapponesi è coreane in u mercatu globale di batterie di energia era evidenti. In u 2016, sti cumpagnie asiatiche occupanu i primi deci posti in u ranking globale di l'imprese di batterie di energia.

Da u 2022, secondu a cumpagnia di ricerca di u mercatu sudcoreana SNE Research, sei di e prime dieci cumpagnie di batterie di energia globale eranu da Cina, chì detenevanu 60.4% di a quota di mercatu globale. L'imprese di batterie d'energia sudcoreana LG New Energy, SK On, è Samsung SDI rapprisentanu u 23.7%, cù u Panasonic di u Giappone u quartu classificatu à u 7.3%.

In i primi nove mesi di u 2023, i primi dieci cumpagnie mundiali di stallazione di batterie d'energia eranu duminati da Cina, Giappone è Corea, senza imprese europee in vista. Questu significava chì più di u 90% di u mercatu globale di batterie di energia era spartutu trà questi trè paesi asiatichi.

L'Europa hà avutu cuncede u so ritardu in a ricerca è a produzzione di batterie di putere, un spaziu chì hà guidatu una volta.

A caduta graduale daretu

L'innuvazione è i sviluppi in a tecnulugia di batterie di lithium sò spessu urigginati in l'università è l'istituzioni di ricerca occidentali. À a fine di u 20u seculu, i paesi uccidintali anu guidatu a prima onda di ricerca è industrializazione di i veiculi d'energia nova.

L'Europa hè stata trà i primi à spiegà e pulitiche per i veiculi efficienti in energia è à bassa emissione, introducendu standard di emissioni di carbonu di l'automobile già da u 1998.

Malgradu esse à l'avanti di i novi cuncetti energetichi, l'Auropa hà ritardata in l'industrializazione di e batterie di putere, avà duminata da a Cina, u Giappone è a Corea. A quistione hè: perchè l'Auropa hè cascata in daretu in l'industria di e batterie di lithium, malgradu i so vantaghji tecnologichi è di capitale?

Opportunità perse

Prima di u 2007, i pruduttori di l'automobile occidentali ùn anu micca ricunnisciutu a viabilità tecnica è cummerciale di i veiculi elettrici di lithium-ion. I pruduttori europei, guidati da a Germania, anu focu annantu à l'ottimisazione di i motori tradiziunali di combustione interna, cum'è i mutori diesel efficienti è a tecnulugia di turbocharge.

Stu over-reliance nant'à u caminu di vittura di carburante hà purtatu l'Europa falà a strada tecnica sbagliata, risultatu in a so assenza in u campu di a bateria di putenza.

Dinamica di u Mercatu è di l'Innuvazione

In u 2008, quandu u guvernu di i Stati Uniti hà cambiatu a so nova strategia di veiculi elettrichi energetichi da l'idrogenu è e celle di carburante à e batterie di lithium-ion, l'UE, influenzata da sta mossa, hà ancu assistitu à una crescita di l'investimentu in a produzzione di materiali di batterie di lithium è a fabricazione di cellule. Tuttavia, assai tali imprese, cumpresa una joint venture trà Bosch di Germania è Samsung SDI di Corea di u Sud, anu fallutu.

In cuntrastu, i paesi di l'Asia orientale cum'è a Cina, u Giappone è a Corea anu sviluppatu rapidamente e so industrie di batterie di energia. Panasonic, per esempiu, si concentrava nantu à e batterie di lithium-ion per i veiculi elettrici dapoi l'anni 1990, cullaburendu cù Tesla è diventendu un attore maiò in u mercatu.

Sfide attuali di l'Europa

Oghje, l'industria di e batterie di l'energia di l'Europa face parechji svantaghji, cumpresa una mancanza di pruvista di materia prima. E strette lege ambientali di u cuntinente pruibiscenu a minera di litiu, è e risorse di litiu sò scarse. In cunseguenza, l'Auropa hè in ritardo per assicurà i diritti minieri d'oltremare cumparatu cù i so omologhi asiatichi.

A corsa per catch up

Malgradu a dominanza di l'imprese asiatiche in u mercatu globale di batterie, l'Europa face sforzi concertati per rinvià a so industria di batterie. L'Alleanza Europea di Batterie (EBA) hè stata creata per spinta a produzzione lucale, è l'UE hà implementatu novi regulamenti per sustene i pruduttori domestici di batterie.

L'automobili tradiziunali in a lotta

I giganti di l'automobile europei cum'è Volkswagen, BMW è Mercedes-Benz investenu assai in a ricerca è a produzzione di batterie, stabiliscendu e so propiu stabilimenti di fabricazione di cellule è strategie di batterie.

A longa strada avanti

Malgradu u prugressu, u settore di e batterie di l'energia di l'Europa hà ancu una longa strada per andà. L'industria hè intensiva in u travagliu è esige capitale significativu è investimentu tecnologicu. L'alti costi di u travagliu di l'Europa è a mancanza di una catena di furnimentu cumpleta ponenu sfide sustanziali.

In cuntrastu, i paesi asiatichi anu custruitu un vantaghju cumpetitivu in a produzzione di batterie d'energia, benefiziu da i primi investimenti in a tecnulugia di lithium-ion è i costi di travagliu più bassi.

cunchiusioni

L'ambizione di l'Europa di rivitalizza a so industria di e batterie di energia face ostaculi significativi. Mentre chì ci sò iniziative è investimenti in u locu, rompe a dominanza di i "tri grandi" - Cina, Giappone è Corea - in u mercatu glubale resta una sfida formidable.

vicinu_biancu
chiudi

Scrivite a dumanda quì

rispondi in 6 ore, ogni dumanda hè benvenuta!