Home / Blog / I scientisti americani anu sviluppatu un novu tipu di batteria di sali fusi, chì hè prevista per ottene u almacenamentu di l'energia à u livellu di a griglia à una temperatura più bassa è u costu.

I scientisti americani anu sviluppatu un novu tipu di batteria di sali fusi, chì hè prevista per ottene u almacenamentu di l'energia à u livellu di a griglia à una temperatura più bassa è u costu.

20 ottobre, 2021

By hoppt

Cù l'aumentu cuntinuu di e fonti d'energia rinnuvevuli cum'è l'energia di u ventu è u sole, sò necessarie suluzioni creative per almacenà l'energia intermittente da a natura. Una suluzione potenziale hè una bateria di sali fusi, chì furnisce vantaghji chì e batterie di lithium ùn anu micca, ma certi prublemi anu da esse risolti.

I scientisti di Sandia National Laboratories (Sandia National Laboratories) sottu à l'Amministrazione Naziunale di Sicurezza Nucleare di i Stati Uniti anu prupostu un novu disignu chì pò risolve questi difetti è dimustratu una nova batteria di sali fusi compatibile cù a versione attualmente dispunibule. In cunfrontu, stu tipu di bateria di almacenamento d'energia pò esse custruita à più prezzu mentre almacenà più energia.

L'almacenamentu di grande quantità d'energia in modu economicu è efficiente hè a chjave per utilizà l'energia rinnuvevule per alimentà a cità sana. Ancu s'ellu hà assai vantaghji, questu hè ciò chì manca a tecnulugia di batterie di lithium caru. Batterie di sali fusi sò una suluzione più costuali chì usa elettrodi chì fermanu fusi cù l'aiutu di alte temperature.

"Avemu travagliatu duru per riduce a temperatura di travagliu di e batterie di sodiu fusu à a temperatura fisica più bassa pussibule", hà dettu Leo Small, u ricercatore principale di u prughjettu. "Mentre abbassà a temperatura di a bateria, pò ancu riduce u costu generale. Pudete utilizà materiale più prezzu. Batterie necessitanu menu insulazione, è i fili chì culliganu tutte e batterie ponu esse più fini ".

Cummircialmenti, stu tipu di batterie hè chjamatu una bateria di sodiu-sulfuru. Alcune di queste batterie sò state sviluppate in u mondu, ma sò generalmente operanu à temperature di 520 à 660 ° F (270 à 350 ° C). L'ughjettu di a squadra Sandia hè assai più bassu, ancu s'ellu ci vole à ripensà, perchè i chimichi chì travaglianu à temperature elevate ùn sò micca adattati per travaglià à temperature più basse.

Hè capitu chì u novu disignu di i scientisti hè custituitu di metallu di sodiu liquidu è un novu tipu di mistura liquida. Stu mischju liquidu hè cumpostu di ioduru di sodiu è clorur di gallu, chì i scientisti chjamanu catholyte.

Una reazzione chimica si trova quandu a bateria libera energia, pruducia ioni di sodiu è elettroni chì passanu per u materiale di separazione altamente selettivu è facendu u sali di ioduru fusu da l'altra parte.

Sta bateria di sodiu-sulfuru pò travaglià à una temperatura di 110 ° C. Dopu à ottu mesi di teste di laboratoriu, hè stata caricata è scaricata più di 400 volte, pruvendu u so valore. Inoltre, a so tensione hè di 3.6 volti, chì i scientisti dicenu chì hè 40% più altu ch'è quellu di batterie di sali fusi nantu à u mercatu, cusì hà una densità d'energia più altu.

L'autori di ricerca Martha Gross hà dettu: "Per via di u novu catholyte chì avemu infurmatu in questu documentu, simu assai entusiasmati di quantu energia pò esse injected in stu sistema. Batterie di sodiu fusu sò stati per decennii, è sò in tuttu u mondu. ma ùn sò mai stati. Nimu hà parlatu di elli. Allora, hè grande per pudè calà a temperatura è rinvià qualchi dati è dì: "Questu hè un sistema veramente viable".

I scientisti sò oghji turnendu a so attenzione à riduce u costu di e batterie, chì ponu esse ottenuti da rimpiazzà u clorur di galiu, chì hè circa 100 volte più caru di u salinu di tavola. Dicenu chì sta tecnulugia hè sempre da 5 à 10 anni da a cummercializazione, ma ciò chì hè benefica per elli hè a sicurità di a bateria perchè ùn crea micca risicu di focu.

"Questa hè a prima dimustrazione di u ciclu stabile à longu andà di una bateria di sodiu fusu à bassa temperatura", hà dettu l'autore di ricerca Erik Spoerke. "A nostra magia hè chì avemu determinatu a chimica di u salinu è l'elettrochimica, chì ci permette di uperà à 230 ° F in modu efficace. U travagliu. Questa struttura di iodu di sodiu di bassa temperatura hè una mudificazione di batterie di sodiu fusu ".

vicinu_biancu
chiudi

Scrivite a dumanda quì

rispondi in 6 ore, ogni dumanda hè benvenuta!