Home / Blog / Cunniscenza di a Batteria / Volkswagen stabilisce una filiale di batterie per integrà a catena di valore di a batteria_

Volkswagen stabilisce una filiale di batterie per integrà a catena di valore di a batteria_

30 dic, 2021

By hoppt

batteria di lithium 01

Volkswagen stabilisce una filiale di batterie per integrà a catena di valore di a batteria_

Volkswagen hà stabilitu una cumpagnia europea di batterie, Société Européenne, per integrà l'affari in a catena di valore di a batteria - da a trasfurmazioni di a materia prima à u sviluppu di batterie Volkswagen unificate à a gestione di super fabbriche di batterie europee. U scopu di l'affari di a cumpagnia includerà ancu un novu mudellu di cummerciale: riciclà e batterie di vitture scartate è riciclà materie prime preziose di batterie.

Volkswagen espansione a so attività di batterie è facendu unu di i so cumpetitivi core. Sutta a gestione di Frank Blome, u pruprietariu di a bateria Volkswagen, Soonho Ahn guidà u sviluppu di a bateria. Soonho Ahn hà servitu cum'è u capu di u sviluppu globale di batterie in Apple. Prima di questu, hà travagliatu in LG è Samsung.

Thomas Schmall, membru di u Cumitatu di Gestione Tecnica di Volkswagen è CEO di Volkswagen Group Components, hè rispunsevule per a produzzione interna di batterie, carica è energia, è cumpunenti. Ellu disse: "Vulemu furnisce i clienti cù batterie di vittura putenti, prezzu è sustinibili, chì significa chì avemu bisognu di esse attivu in tutte e tappe di a catena di valore di a bateria, chì hè critica per u successu".

Volkswagen pensa à custruisce sei fabbriche di batterie in Europa per risponde à a crescente dumanda di batterie. A Gigafactory in Salzgitter, Bassa Sassonia, Germania, pruducerà batterie uniformi per u dipartimentu di produzzione di massa di u Gruppu Volkswagen. Volkswagen pensa à investisce 2 miliardi d'euros ($ 2.3 miliardi) in a custruzzione è l'operazione di a pianta finu à chì a pianta hè messa in pruduzzione. Hè previstu chì a pianta furnisce 2500 impieghi in u futuru.

A pianta di batterie di Volkswagen in Bassa Sassonia, Germania, principiarà a produzzione in 2025. A capacità di produzzione di batterie annuali di a pianta righjunghji 20 GWh in u stadiu iniziale. In seguitu, Volkswagen pensa à radduppià a capacità annuale di produzzione di batterie di a pianta à 40 GWh. A pianta di Volkswagen in Bassa Sassonia, Germania, centraliserà a R&D, a pianificazione è u cuntrollu di a produzzione sottu un tettu per chì a pianta diventerà u centru di batterie di u Gruppu Volkswagen.

Volkswagen hà ancu pensatu à custruisce duie super fabbriche di batterie in Spagna è in l'Europa di l'Est. Deciderà u locu di sti dui superfabbriche di batterie in a prima mità di u 2022. Volkswagen hà ancu pensatu à apre duie altre fabbriche di batterie in Auropa da 2030.

In più di e cinque super fabbriche di batterie citate sopra, a start-up svedese di batterie Northvolt, in a quale Volkswagen detiene una participazione di 20%, custruisce a sesta fabbrica di batterie di Volkswagen in Skelleftea in u nordu di Svezia. A fabbrica hà da cumincià à pruduce batterie per i vitture high-end di Volkswagen in u 2023.

vicinu_biancu
chiudi

Scrivite a dumanda quì

rispondi in 6 ore, ogni dumanda hè benvenuta!