Home / Blog / Cunniscenza di a Batteria / I scientisti turchi anu sviluppatu una bateria flexible di solare

I scientisti turchi anu sviluppatu una bateria flexible di solare

15 ottobre, 2021

By hoppt

I scientisti di a Facultà di Scienze di l'Università Tecnica di Eskisehir (ESTU) utilizanu u siliciu invece di l'arsenidu di galliu per pruduce cellule solari, chì sò aduprate per alimentà i satelliti, i veiculi aerospaziali è i veiculi militari. Questu reduce i costi è cuntribuisce à a localizazione.

U prufessore assuciatu Mustafa Kulakci di l'Associazione di Facultà è Staff è u prufessore Uğur Serin can, Ph.D., hà ricevutu u TÜBİTAK 1003 2018 Prughjettu di Supportu di Prughjettu di R&D in Campu di punta intitulatu "Using Silicon Supported by the project of "Crescita, Manufacturing, and Characterization of High". -Efficiency Flexible Thin Film Gallium Arsenide Solar Cells of Yashi.

Dopu à circa trè anni di travagliu, i scentifichi turchi anu sviluppatu III-V cellule solari flexibles di film sottile nantu à sustrati di siliciu. E cellule sò generalmente prudutte nantu à sustrati di arsenidu di gallu (sustrati). U so scopu hè di usà in i Prughjetti nanoscale ESTU cuncepiti in u locu da u laboratoriu di ricerca per cuntribuisce à u Programma Spaziale Naziunale.

Cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, l'Uffiziu Turcu di Brevetti è Marchi, a Federazione Internaziunale di l'Associazioni d'Inventori d'Inventori (IFIA), l'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale (OMPI), l'Uffiziu Europeu di Brevetti (EPO) è Turkish Technical Team Foundation, Kulak hà ottenutu a patente. Qihe Serinjiang hà vintu a medaglia d'oru à a 6th Istanbul International Invention Exhibition ISIF'21ISIF'21, tenuta in Turchia u mese passatu.

U coordinatore di u prughjettu, u prufessore Mustafa Kulakchi, Ph.D., Lecturer è Prufessore Associatu in u Dipartimentu di Fisica, hà dettu chì, ancu s'è u substratu di l'arsenidu di galiu III-V, e cellule solari flessibili sò aduprate in satelliti, veiculi aerospaziali è veiculi militari sò caru, Sempre usatu.

Kulakchi hà datu infurmazione nantu à u prugettu chì hà creatu cù u duttore Salinang:

"In a pruduzzione di cellule solari flexiblei, ùn avemu micca usatu caru arsenidu di gallium, ma u silicuu, chì hè assai prezzu è hà una tecnulugia di sustrato più avanzata. In cunfrontu cù u silicone, u costu hè materiale caru. Cum'è parte di u prugettu, u funziunamentu di l'espertu cellula solare magre flexible chì avemu pruduciutu da caccià da u siliciu hè quasi equivalenti à quellu di a cellula solare chì avemu alluntanatu da a basa di l'arsenidu di galiu Cridemu chì à traversu a ricerca chì avemu realizatu, simu III L'azzione in -V tecnulugia fotovoltaica hà apertu. un novu canali costu-efficace.GaAs-basatu flexione thin-film critically hè una tecnulugia critica in u futuru.Secunnu a diffarenza di tecnulugia batterie, III-V cellule solari sò circa 85 -90% di u costu di pruduzzione vene da u sustrato ."

"Hè ligeru è flessibile è pò esse apertu è plegatu cum'è un rotulu".

Kulakchi hà dettu chì e batterie basate in l'arsenidu di gallium (GaAs) sò costose in l'applicazioni di e cellule solari nantu à a terra, è e cellule di siliciu di prezzu assai bassu sò usate in l'applicazioni di a terra.

Karachi spiegò chì anu utilizatu u silicuu à pocu costu per pruduce cellule solari flessibili di arseniuro di gallio per i prughjetti di sistemi satellitari, spaziali, aviazione è tecnulugia militari.

"U costu trà i dui sustrati varieghja da grandezza, ma pò varià da 10 volte à cintunari di volte. I risorsi di Gallium sò minimi. Industria fotovoltaica (panelli solari è generazione di energia di batterie), optoelettronica (studiu di l'energia luminosa è l'energia elettrica) U ramu scientificu. di a trasfurmazioni) l'industria è l'industria di e telecomunicazioni devenu sparte e risorse limitate di GaAs. Allora u so prezzu hè altu. Avemu pruduciutu sta tecnulugia di bateria, chì hè assai utile per risolve stu circhiu vicious da silicuu assai più prezzu. U metudu hè criticu. Avemu hà alluntanatu a strada per a produzzione di tecnulugia caru à un prezzu più bassu.

Gruppu II-V batterie di film flexibule sò più funzioni chè batterie tradiziunali basatu nantu sustrati. Hè ligeru è flessibile è pò esse apertu è plegatu cum'è un rotulu. A causa di a so magrezza, a so temperatura è a tolleranza à a radiazione sò assai più altu ch'è i so contraparti di sustrato. L'efficienza hè ancu assai alta. Questa hè a prima volta chì avemu pruduciutu queste batterie di film sottili flessibili nantu à u siliciu, generalmente custruite nantu à sustrati di arseniuro di galiu. U prucessu di dumanda di patenti in Turchia hè statu finitu. Avemu per ottene una patente straniera. ""

Kulakchi hà dettu chì per piglià u prugettu più in più, hà da cuntinuà à migliurà u prucessu.

"Queste sò tecnulugia chjave".

U prufessore Uğur Serin pò, un Ph.D. in u prugettu, mintuvà l 'impurtanza di u Programma Spaziu Naziunale à i scientisti Turchi, è hà dettu ch'elli puderanu sustene sti studii attraversu u so prughjettu.

Hà dettu chì l'energia hè unu di i valori essenziali essentialSalinan hà dettu:

"Hè assai impurtante per pudè pruduce III-V batteria flessibile cù sustrati di arsenidu di gallu è à u stessu tempu reduce i costi. Quessi sò tecnulugii chjave perchè anu applicazioni sia civili sia militari. Quandu i costi diminuite è a produzzione aumenta, sò usati in u campu civile. L'appiecazione di sti celluli sulari pò ancu esse allargata. A causa di l'altu costu, ponu ancu espansione l'appiecazione di sti cellule solari; sò usati in campi satellitari, aerospaziali o militari. Avemu alluntanà a strada per a pruduzzione economica è larga scala di sti celluli è ancu a strada di pruduzzione domestica. Hè cruciale per riduce i costi mentre integra a tecnulugia di silicone esistente. Avemu ottinutu stu puntu chjave attraversu u nostru prughjettu. Avemu un altru travagliu nantu à u prugettu per cuntinuà. Speremu à migliurà ancu u nostru siliciu L'efficienza di a tecnulugia sviluppata. Questu migliurà ancu di più per u nostru paese ".

vicinu_biancu
chiudi

Scrivite a dumanda quì

rispondi in 6 ore, ogni dumanda hè benvenuta!