Home / Blog / L'innovazione di a batteria di ioni di sodiu di a startup svedese Northvolt riduce a dipendenza di l'Europa in Cina

L'innovazione di a batteria di ioni di sodiu di a startup svedese Northvolt riduce a dipendenza di l'Europa in Cina

29 Nov, 2023

By hoppt

Northvolt

Sicondu u "Financial Times" britannicu u 21, Northvolt, una startup svedese sustinuta da investitori cum'è Volkswagen, BlackRock è Goldman Sachs, hà annunziatu un avanzatu significativu in u sviluppu di batterie di sodiu. Stu prugressu hè presentatu cum'è un mezzu per riduce significativamente a dependenza di l'Europa à a Cina durante a so transizione verde. Malgradu l'intenzione di cumpete cù a Cina in a ricerca è u sviluppu, l'Europa cuntinueghja à s'appoghjanu nantu à u sustegnu di a catena di l'industria di a batteria cinese. Stellantis, u quartu più grande automaker in u mondu, hà dichjaratu u 21 chì i so veiculi di u mercatu europeu riceveranu cumpunenti di batterie da a China's Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL).

Un rapportu di l'Istitutu Fraunhofer di Germania dichjara chì quasi u 90% di i brevetti glubale ligati à a tecnulugia di batterie di sodiu venenu da a Cina, cù CATL chì hà digià successu in u sviluppu di batterie di sodiu. I media tedeschi notanu chì e batterie attualmente cuntenenu circa 40% di u costu di produzzione di i veiculi elettrici, principalmente batterie di lithium-ion. L'altu costu di lithium hà suscitatu un grande interessu in alternative. E batterie di Northvolt si differenzianu in i so materiali di catodi, chì sò trà i cumpunenti di u costu più significativu in e batterie di i veiculi elettrici, escludendu e materie prime critiche cum'è lithium, nickel, manganese, o cobalt.

Sicondu i sperti di materiale in l'Istitutu Fraunhofer, u sodiu pò esse acquistatu in Germania per mezu di metudi relativamente pocu prezzu, cum'è da u cloru di sodiu. Peter Carlsson, CEO è cofundatore di Northvolt, hà dettu à u "Financial Times" chì questu vantaghju puderia liberà l'Europa da a fiducia in a catena di supply strategica di a Cina. Martin Osaz, un espertu tedescu in a chimica di i materiali per l'applicazioni energetiche, dice chì i tendenzi futuri di u prezzu di i cumpunenti chjave in e batterie di lithium-ion anu un impattu decisivu in u vantaghju di u costu di sodiu.

Cum'è informatu da German Battery News u 21, Northvolt hà suscitatu speranze trà parechje imprese europee. Dapoi u 2017, a cumpagnia hà riunitu più di $ 9 miliardi in capitale di capitale è di debitu è ​​hà assicuratu ordini per un valore di più di $ 55 miliardi da clienti cum'è Volkswagen, BMW, Scania è Volvo.

Yu Qingjiao, Sicritariu Generale di Zhongguancun New Battery Technology Innovation Alliance, hà dettu à i ghjurnalisti "Global Times" u 22 chì a ricerca glubale nantu à e batterie di a prossima generazione si focalizeghja principalmente nantu à dui percorsi: batterie di sodiu-ion è solid-state. L'ultime cade in a categuria di batterie di lithium-ion, chì sò diffirenti solu in forma d'elettroliti. Ellu predice chì e batterie di lithium liquidu esistenti resteranu u pilastru di u mercatu per a prossima dicada, cù e batterie di sodiu-ion chì aspettanu esse un forte cumplementu per l'applicazioni di u mercatu di batterie di lithium-ion.

Yu Qingjiao analizò chì cum'è partenarii cummirciali impurtanti, a Cina è l'Unione Europea anu una certa cumplementarità in a so struttura di merchenzie cummerciale. Finu à chì a nova catena di l'industria di l'industria di e batterie è di i veiculi energetichi d'Europa si sviluppeghja veramente, cuntinuerà à esse una destinazione primaria per l'esportazione è l'esportazione d'oltremare di a catena di l'industria di e batterie di a Cina.

vicinu_biancu
chiudi

Scrivite a dumanda quì

rispondi in 6 ore, ogni dumanda hè benvenuta!